Nur9707 Sol göğsümün altındaki kaburgalarım acıyor batıyor sanki Sizce bu normal mi Yoksa Üşütmüş olabilir miyim
Miray8 Nur9707 aynısı bende de oluyor ilk gebeliğimde de olmuştu ikincide de oldu ve neden hep sol tarafım diyorum bende
Nur9707 Bebivekedi büyük bir sancı yok Sonuçta hastaneye gitmek istemiyorum Teşekkür ederim biraz rahatladım
Bebivekedi Nur9707 diğer kontörlünüzde sorabilirsiniz hem kaburga hemde sırt ağrısı yaşıyorum göğüs kafesi genişliyormuş