Meryemdd 33haftalık Erken doğum yaptım. Bebeklerim yoğun bakımda 😞çok üzülüyorum. Hiç. Kucağıma alamadım koklayamadım sevemedim 😔 ne zaman çıkarlar bilmiyorum da bişey de demiyorlar. Sizin bebekleriniz ne zaman çıktı küvezden ne kadar durdular
imcakir Meryemdd Allah şifalar versin🌸🤲🏻 bol dua et, bu süreçte de kendin iyileşmeye toparlanmaya çalış bebeklerine daha iyi bakabilmek için 🙏🏻 inşallah hemen çıkarlar 🥹🤲🏻
3boysmom Meryemdd canım çok geçmiş olsun rabbim kısa sürede kucağına sağlıklı bir şekilde almayı nasip eylesin. İkizler mi? kaç kg doğdular ve suyun vs mi geldi nasıl oldu. güzel haberler alırsın rabbimin izniyle💓
Zero93 Meryemdd Çabuk toparlarlar inşallah kritik zamanları aşmışlar çok şükür. Bebeklerinizin yanınızda olmaması çok zor inşallah en kısa zamanda yanınıza gelirler
0925 Meryemdd kızım 32+6 da doğdu 12 gun kuvezde birlikte kaldık ben baktım nefes sorunu yoktu şükür 2250 gramdi yemesi az olduğu için o kadar kaldı sağlıkla sizde alın kucağınıza verirler eğer nefes sorunu yoksa
Meryemdd 3boysmom çok teşekkür ederim. Evet ikizler 33.haftada bi anda suları azaldı kritik seviyeye geldi. Riske atmamak için doğuma alındım. Biri 1850 diğeri 1450 doğdu.
3boysmom Meryemdd burada 24-28 haftalarda doğup annesine kavuşan çok bebek okudum. sizin minik savaşçılarınızda eminim en kısa sürede yanınızda olacaktır. bende ikizlerimi bekliyorum umarım her anne sağsalim evladını kucağına alır. dualarım sizinle 💓
Meryemdd Zero93 inşallah… Doktor moralimi bozdu bugün görüş günüydü. Herşey stabil normal gidiyor ama 40gün iyi olup 41.gün ölen bebek var dedi.. 😞neden böyle konuşurlar anlamıyorum
0925 Meryemdd her ihtimal söyleniyor banada neler söylediler ruh gibi geziyordum artık beni görenler kafayı yediğimi sanmış 0 uyku ile dolaştım dillerim dolaşıyordu artık ve hergun olumsuz konuştular
Meryemdd 0925 bebeklerimden biri entübe oldu ilk oksijene bagladılar 2güm sonra çıktı desteği. Diğer bebeğim kendi alabiliyor şuan ikiside alıyor ama hala destek gerekebilir diyorlar. Kiloları çok az 1850 ve 1450gram dogdular
0925 Meryemdd 15 güne cikarlar merak etmeyin kilo alımı 12.gunden sonra olmaya başlıyor önce veriyorlar sonra alıyorlar kilosu önemli nefes sorunu tolere edilirse sağlıkla alın
nesey34 Meryemdd hiç üzülme annesi Allah yardım eder bi bakmışsın eve gidiyorsun ❤️🙂↔️ stres yapma lütfen 🥺 bende 6 haftalık hamileyim aama kesede bebek yok yarın sabah randevum var 7 haftalık oldum inşallah bebek olur yoksa kürtaj falan dedi moralim bozuk içini ferah tut 🤲 Rabbim evlatlarımıza saglık versin
eylus Meryemdd canım benimki büyüdü bile şuan okulda hiç üzülme senin bebeğinin haftası çok iyi çok daha çabuk kısa sürede toparlar benimki 1 kilo bile degildi prematüreler çok güçlü oluyorlar 🫶 sen şuan bol bol süt sağ bebeğin gelene kadar iyileşmeye bak evini düzenle onun için odanızdaki fazla esylari hep kaldır komidin üzerinde filan toz tutacak şeyler olmasın bı sure dikkatli bakman gerekiyor sonrası çorap söküğü gibi 😍
yildizz13 Meryemdd geçmiş olsun canım. Bende 35+2de doğum yaptım pazar günü. Kızım kuvezde. Orda ikizler vardı 2 3 tane ve biri 30 diğerleri 32 haftalık dogmus doktor ikizler daha güçlü oluyor. Ve gerçekten çok güzel bakıyorlar. İnşallah çabucak toparlanıp yanına gelirler.
Selimhan yildizz13 merhabalar inşallah hemen çıkarlar 35. Hafta iyi bi hafta aslında neden kuveze aldılar benimde erken doğum riskim var ondan dolayı merak ettim