ikinci-bahar25 anonim51 battaniye örmeye niyetlendim ama üşeniyorum ve örgü tarzı şeyler pek hoşuma gitmiyor sanırım
ipekmom_ anonim51 örgü hiç beceremem, sadece alize puffy iple battaniye örmüştüm oda tığsız şişsiz olduğu için, ona rağmen zor bitirdim 😂 ilerde hatıra saklarım dedim güzel oldu tavsiye ederim hemde kolay yapılıyor
Mavininbiri anonim51 yelek,tulum, hırka, kazak, battaniye, amigurumi oyuncaklar. İnşAllah Kızım olacağı netleştigi gibi toka örmeye başlayacagim 🥲
anonim51 ikinci-bahar25 benimde çok hevesim var ama bilmiyorum örmeyi YouTubeden izlediğim ve yapabildiğim kadar yapmaya çalışacağım hatıra kalsın vakit geçsin diye yapmak istiyorum
anonim51 Mavininbiri benimde kızım olacak galiba doktor 13_14 haftalıkken kıza benzettim demişti bı daha gitmek nasip olmadı bende onun için bı şeyler yapmak istiyorum vakit geçsin hem hatıra kalsın istiyorum ama en kolay şekilde nasıl yaparım hiç bilmiyorum
ipekmom_ anonim51 5 ya da 6ydı sanırım ama öyle büyük bişey olmuyor youtubeda videoları var orda baksanoz daha garanti olur ben yapalı baya oldu tam hatırlayamadım 🌸
Mavininbiri anonim51 Rabbim gönlünüze göre versin insAllah 🌸Bende tığ tutmayı bilmezdim ama video izleye izleye bir anda gelir haline getirdim🙃çok fazla vaktimi alıyor diye ara verdim, evde ip dolapım var her renklerden hepsini insAllah kızıma kullanmak istiyorum
ikincibahar_08 Ay ben ilk hamileliğimde cinsiyeti bile bilmeden bi heves motif battaniye başlamıştım o kadar bunalmıştım ki asla bitiremeyecektim yengem yardim etti bitirdim sonra tövbe ettim şimdi asla girmem o toplara babaannesi yapiyor örgü işlerini 😀
anonim51 ikincibahar_08 bizim babaannemjz de yapıyor ama ben hem vakit geçsin hemde hatıra kalsın istiyorum
tahamommy anonim51 evet canım cotton iple yapıyorum sağlıklı oluyor hem, ben 7-8 yıldır yaptığım için elim alışkın ama basit modeller yapabilirsin sende bayada oyalıyor insanı güzel oluyor
nidoko anonim51 battaniye ördüm, amigurumi yeni doğan set ördüm, yelek vs de örmeyi planlıyorum inşallah işim bu zaten satışınıda yapıyorum🙈