Kızlar pcos hastasıyım adetlerim kendimi bildim bileli düzensiz bazem 3 ayda bir oluyorum bazem 2 ay hiç ayda bir olduğumu görmedim yani yıllardır.Son bir yıldır regl olurken ilk başta kahverengi su gibi kötü kokulu akıntılarım oluyor.Sonra regl kanım geliyor.Bazem sadece ara kanamalar oluyor.Ben bunu devlette de iki özel de de doktorlara söyledim fakat pcostan ötürü normal gördüler sanırım.Ultrasonlarım da temiz hamdolsun kötü çıkmıyor.Sizce bu durum pcoslular için normal mi?