Akşamüzeri göbeğimdeki sertleşme ve kasılmalar sık ve uzun süreli olmaya başladı ardından bel ve kasık ağrısı eşlik etti. Bel ağrısı bacağımın tekine iniyor gibiydi. Evin içinde dolandım yürüdüm biraz .. sonra salonda uyumuşum. Sabah uyandığımda iç çamaşırımda ıslaklık vardı. Akıntı değildi eminim. Şeffaftı su gibiydi. Başta terledim sandım. Ama yok. Ter değildi. Uyku esnasında küçük tuvaletimi mi yaptım diye düşündüm yok artık öyle bir şey de değil😫🤣 Su sızması dedikleri şey mi acaba ,🤔