Bende 2.ye hamile çalışan bir anneyim. Sürpriz oldu 2. Gebeliğim. En büyük korkum oğluma yeterince ilgi gösterememek, şuan 17+4 haftalık hamileyim, sanırım 15 haftadan sonra falan kabullendim 🙈 çok zor gerçekten yetememek, sosyalleşememek, yeniden uykusuz geceler. Oğlum çok zor bir bebek değildi inşallah kızında öyle olur 🙏 bu arada oğlum 3,5 yaşında