Selam arkadaşlar, bugün ilk kontrolüme gittim. 4+6yım ancak doktor bir kesenin olduğunu fakat bunun gebelik kesesine benzemediğini tekrardan betama bakmak istediğini söyledi. Var mı başına gelen? Beta sonucum geçen hafta 98 çıkmıştı sağlık ocağında çok yeniydi. Binlerde olması gerektiğini söyledi bu hafta. Sonucum şimdi 1524 çıkmış, progesteron da 22,2?