Merhabalar 21+4 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrason sonrası doktor uterusuma baktı alttan muayeneyle 33cm çıktı. Normalde 35 olması gerekiyormuş 30 altını riskli görüyorlarmış erken doğuma karşı fitil verdi başına gelen veya bilgisi olan varmıdır tedirgin oldum birazda