Kizlar 2 aylik kilosu daha 4,5…hem çok kusuyor hem çok tuvaletini yapiyor…sutum var eminim buna ama yaramiyor mu diye soyluyorlar…mama verim mi sizce yada normal mi 400-500 gram her ay alsa yine yeter mi bilmiyorum…önerileriniz tecrubelerinizi soyleyin lütfenn…aç kalmadigina eminim cunku geceleri 5 saat araliksiz uyuyor,şu an geceleri 2-3 saatte bir kalkıyor…akşam mutlaka 8de uyutuyorum 12de 1de kalkiyor yani aç olsa durmaz hiç…ama kilo az aliyosa yaramiyor mu demek