Beyzana hormonlardan oluyor. Yapacak bir şey yok. Benim hamileliğim de öyleydi. İnanılmaz gergin, depresif ve hırçındım 😅 ben şimdi böyleysem lohusalıkta nasıl olurum acaba diye kendimden korkuyordum. Şu an lohusayım ve gayet iyi hissediyorum. Hamilelik daha zorlayıcıydı o açıdan benim için