ucuncugeliyo Kizlar ilacim bitti iyi degilim iki de cocugum var ne saglik ocagina gidebilihroum ne hastaneye uzakta. Eczaneden direk alabilir miyiz acaba bilgisi olan var mi
ucuncugeliyo Sizdenbirii1 yaa o kadar pahali mi cidden olmadi aksam esim gelince acile gidip yazdiralim o zaman
Sizdenbirii1 ucuncugeliyo pahalı canım maalesef çünkü bi kez reçetesiz aldım 450₺ ödedim sonra hep yazdırdım 66₺ ödüyordum ama 70 diyelim işte 😀