Kızlar selamlar yarın 3 de serzeyan olucam çok korkuyorum. Normal doğum olsun çok istedim 39 haftalığım. Plates falan yaptım ama Malesef normal doğum olmuyor. İki farklı klinlikle iki farklı doktorla görüştüm ikiside aynısını söyledi çatı dar açılma yok bebek kafası büyük burdan çıkmaz ve bebek kanala inemiyor dedi. Mecbur sezeryan olucam ama acaba aklımda beklesem mi biraz daha sorusu var bi yandanda beklersem sorun olur mu veya sonuç aynıysa bekledikçe gelirim diyorum