İşin özeti şu kan tahlili verirsiniz tahlilde değeriniz düşükse ve ağrılarınız varsa magnezyum kullanmak gerekir bu sizin yeterli beslenemediğiniz ya da aldığınız gıdalardan magnezyumu kanımıza karışmıyor demektir. biliyorsunuz ki artık yedigimiz gıdalar temiz içerikli değil bu yüzden takviye gerekiyor . magnezyum eksikliğinden kaynaklı erken doğum riski oluşabiliyor ha eğer derseniz ki kan değerlerim iyi beslenmeme organik ve doğal ağrılarım yok bu zaten tahlillerde çıkacaktır değeriniz de iyi görünecektir. Magnezyum kullanacaksanız güvendiğiniz yerden magnezyum kullanmanızı tavsiye ederim piyasada oldukça çeşitli markalar var biliyorsunuz. Doğru yerden tüketim önemli