baby3_a ben de adet düzensizliğimden gittiğimde prolaktinim yüksek çıkmıştı doktorum genel cerraha yönlendirip mr çekilmemi önermişti iyi ki de dinlemişim beyinde küçük bir hipofiz bezi adenomu çıktı , % 99 zararsız kitle ama sürekli tahlil ve mr için takip istiyorlar , tabiki herkeste aynı olacak diye bir şey yok ama aklınızda bulunsun