maviportakal_ Alt bacağım çok fazla kaşınıyor küçük küçük isilik gibi şeyler var kaşımamaya çalışıyorum ama içim gidiyor geceleri daha da kaşınıyor ne yapacağım normal mi 34+4 teyim
Brcn34 Aynı sekıldeyım cıldıye doktoruna gıttım alerjı dedı krem ve hap verdı kullanıyorum çok rahatladım
tugba6333 Karaciğer enzimlerine bı baktır istersen bende de dediğin gibi bı kaşıntı oldu ama benimki ilaçtan kaynaklı bı alerji olmuştu