
Kızlar arkadaşımın bebeği reflülü yataş Juno aldılar ama hala kusuyor pek bir işe yaramadıklarını söylediler ben almayacaktım sonra eşimin ablası ve yengesi de hamile onlar almış bebek uyurken kusarsa boğulmasın diye bana da mantıklı geldi gece uyurken düz zeminde ya boğulursa diye saolsun eşimin ablası hediye aldı gönderdi çok hoşuma gitti uygun fiyatlı da öyle yataşa 2-3 bin tl vermeye gerek yok bence 2-3 ay için sizler ne düşünüyorsunuz reflü yatağı hakkında ve bu reflü yatağını kullanıp memnun kalanlar var mı ?