Esma006 ben normalde doğum kontrol hapı kullanıyordum yaz isminde doktor ona haziran başında bıraktırdı bana ben de polikistik Over vardı ilaçla düzenli adet gördüm üç ay boyunca sonra bıraktım doktor dedi ki korumasız ilişki yaşa dedi o zamanlarda gebelik oranı yükseliyormuş gibisinden şeyler söyledi en son ki regli 25 Temmuz’da oldum bi daha da olmadım 20 gündür adet olmuyorum