visnelicheescake Kızlar 10+5 haftalık hamileyim gün içinde o kadar çok açım diyorum ki resmen kocamın başının etini yiyorum ama yemeğe gidiyoruz tam oturuyoruz kuş kadar yiyorum bu haftalarda bu normal mi bir de bunu yaşayan var mı yağğğğğ🥹
ucuncugeliyo visnelicheescake bende 12 haftaligim bi kac haftadir boyleyim malaesef bide ben ac kalinca ileri duzeyde bulanti oluyo surekli kusuyorum sirf bu yuzden zorla yemeye çalışıyorum eziyet gibi geliyo maalesef. Agzimin icinde aci bi tat var ne yesem kotu geliyo tadi
Busranur_mnts visnelicheescake bende de öyleydi 11 gibi iştahsızlık başladı hazımsızlık çok vardı yemekler rahatsız ediyodu kusuyodum sabah bulantı yoktu ama çok az yiyodum midem rahatsız olmasın diye 3 haftaya falan geçti 15 haftada iştahım açıldı geçer inşallah sağlıkla büyüsün bebiş
1oglanannesi visnelicheescake 😮💨bende daha şimdiden basladi isdah sıfır sürekli midem bulaniyo her seye en sevdiyim seuleri bile yiyemiyorum 😔çok zorlu bir sürecten geciyoruz
visnelicheescake ucuncugeliyo Ya mide bulantısı hissi oluyor sadece çıkarmıyorum ama neden öyle oluyor bilmiyorum hiç 🥹
visnelicheescake Busranur_mnts inşallah canım ya böyle çok aç gibiyim ama kuş kadar yiyorum resmen yalancı duruma düşüyor gibi oluyorum 🤣
Busranur_mnts visnelicheescake yaa öyle düşünme de hamilelik insanı değiştiriyo mide de tuhaf oluyor bi süre inşallah çabucak geçer
merveiiii benimde ağızımda acı bir tat ve hun’a bağlı sürekli bulantı hiçbir şey yemek istemiyorum yemekleri unuttum simit gözleme kaşarlı tost başka hiçbir şey yiyemiyorum çok sıkıldım artık 10 haftadayım ne zaman geçer sizce 🥲
visnelicheescake merveiiii yani ne zaman geçer bilmiyorum Bu benim ikinci gebeliğim daha önce böyle hiç başıma gelmedi ben kızımla çok iştahlıydım açıkçası bunda sanki böyle çok az diyorum ama sık yiyormuşum gibi hissediyorum
visnelicheescake Busranur_mnts Bence de öyle ya geçeceğini düşünüyorum çünkü mesela çok açım diyorum ama kuş kadar diyorum sık sık yiyorum belkide