TAkilicci evet olabilir canım bebeğimde olmuştu göbeği şişmiş gibi dışına çıkmıştı, doktor 3yaşa kadar geçmezse ameliyat olur bu zaman süresince normal dedi, herhangi bir ilaç krem vs vermiyorlar zaten. Bazen eskilerin dediklerinş uygulamak lazım, annem dediki 1tlyi göbeğine sarın dursun geçer dedi, parayı yara bandı ile sardım sonra göbeğin çıkmış kısmını içine sokarak parayı oraya koyup tekrar göbeğine bantladım düzleşti, bi hafta kadar tekrarladım, ara ara açıp havalandırdım gerçektende etkisi oldu ve düzeldi, belkide düzeleceği vardı bilmiyorum 😊