Kızlar vajinismus hastayım ve hamileyim doğumuma az bir zaman kaldı planlı sezaryen olmak istiyorum ama biliyorsunuzdur ki devlette böyle bir seçeneğimiz yok özelde istiyorum ama açıkçası o parayı da vermek istemiyorum eşimde evde doğum yapsan özel doktor tutsak suda doğurursun belki evimiz sana daha güvenli gelir iyi hissedersin diyor ama bilemiyorum normal doğum konusunda kendime hiç güvenemiyorum fikri olan var mı ya da vajinismus olup gebe olan