emineecemmk Kızlar 20.haftada başvuru yapmıştım şu an 30+3üm bugün geldi. 153ü arayıp başvurmuştum doğum bekleniyor diyordu. Bekleyenler için bilginiz olsun🌸🌸
Zumruduanka160 emineecemmk içinden çıkan park yatağa baktınız mı ? Kademeli mi arkadaşımda var yüksek kademede şuan aşağıya iniyor mu onu merak ettim
emineecemmk Dlrcan1 neye baktıklarını bilmiyorum ben çalışmıyorum ev kira eşim tek çalışıyor bunlar kriter mi onu da bilmiyorum 153ü arayıp sorun isterseniz
Havin49_ emineecemmk Zenginlere veriyorlar bizimde bir tek ev var bana vermedi komşumun ev araba fırın dükkanları var ona verdiler