Kızım 34+5 günlük ikizlerimde de aynı hafta sancılanıp 35 te doğum yapmıştım. Ama 29 hafta başlamışlardı onlar durmamaya. Şimdi tek bebek ama yine aynı durumdayım. Düzenli sancım var. Kasılıyor toplanıyor bebek. Doktor adalat verdi sabah akşam yarım. Bir de ciğer geliştirici oldum. Benim gibi olup iki üç hafta daha doğum yapmayan oldu mu ? Rahim uzunluğu normal,açılma yok.