Ruruu Canım biz seninle hafta olarak yakınız diye hatırlıyorum ben de 26. haftanın içindeyim geçen biraz kasıldım düzenli gibiydi doktora gittim bebekle ilgili hiçbir sıkıntı yoktu daha hızlı ve çabuk büyüdükleri için artık yer açmak için bizi biraz zorluyorlar sadece tek tavsiyem yürüyüşünü aksatma ve bol su iç artık üçüncü trimestere giriyormuşuz bu sebeple birinci trimesterdaki gibi şeyler yaşayabilirmişiz yine rahatsızlıklar, Alttan herhangi bir kan ya da farklı bir sıvı gelmediği sürece ve düzenli bir ağrın olmadığı sürece bir sorun olacağını sanmıyorum ☺️