Benimde öyle 32ye kadar normal ilerledik, 32deki kontrolde karın çevresi 1 hafta geri dedi, 34teki kontrolde yine 1 hafta geriydi, 35+4um şu an bı sonraki kontrol haftaya..nst, suyu, kan akışı normal çıktı kontrollerde.. bebişin hareketlerini takip et ve protein ağırlıklı beslen, biraz zayıf yapılı olacak muhtemelen dedi bende hep zayiftim 49 kg ile hamile kaldım 😅 o yüzden oğlusumda anasına cekicek muhtemelen..tavuk balık et tuketimini arttırdım, muz ve peynir ağırlık verdim haftaya gorucez bakalım ise yaramış mi😇stres yapmayın o daha zararlı, hareketleri, kontrolleri normalse biraz minyon olacaktır🙏