37 haftadayim dün çatı muayenem yapıldı ve doktor uyaran verdi yani biraz daha fazla parmağıyla bastırdı. Dün biseyim yoktu bugün hep karnım agriyo, tuvalete cikabiliyorum başka bı sorunum da yok acaba uyaran verdiği için mi ağrıyor bilemedim sanki regl olmuşum gibi ağrı var