aselimmmmmmmm aşkım dış gebelik olsa da şuan anlaman için çok erken sadece kan değeriyle anlaşılmaz o, 10 gün sonra doktora gittiğinde inşallah gözükür ama gözükmezse de o zaman kan verirsin, bende dış gebelik yaşadım çünkü kanamam olmuştu düşük sanmıştım tekrar tekrar kanama olunca kan verip anladım 7. Hafta falandı o öyle erken öğrenemezsin yani