meinbaby_ Bugün üzerimde bir halsizlik yorgunluk var .sanki kolumu kaldıracak halim yok. Bitkinim değişik bir durum . Var mı aranızda yaşayan
egeansea meinbaby_ Bende o haftalarda öyleydim. Çok normal. Vucut eşinizden gelen dnayı yabancılamamak adına bağışıklığınızı düşürüyor. Bol bol c vitamini alın :(
GSA7 Bende 8 haftalığım halen devam ediyor sürekli uyumak istiyorum 2. Trimester de geçiyomuş umarım öyle olur