Seherr evet canım alttan muayene etti doktor kese gördü fotoğraf bile verdi ama henğz bebek oluşum aşamasındaymış,korktm sordm doktora kesede daha bişi gözükmemesi boş gebelik mi dedi oda dediki,yok canm daha cok erken kesenin genişliği boş gebelik olduğunu göstermiyor dedi,bebek oluşumunu kapsayacak bir kese seninki dedi o zaman rahatladm.Ama haftaya salı Medipol hastanesinde randevum var orda görürüm belki bebeşimi🙏🏻