merhaba,
son adet tarihim 8 ağustos. Bugün 34. günüm hala regli olmadım.
Pazartesi günü test yaptım ama negatifti. Bu şekilde olup sonra pozitif gören var mı? Daha önce bir kere düşük yaşadım. Umudum giderek azalıyor. Sizce ne kadar süre beklemeliyim?