Kızlar bugün doktra gittim ve kafatasında su birikmesi var dedi perintanolojiye yönlendirdi belkide ben yanlıs ölcmus olabilirim birde orası görsün dedi yaşayan varmı 10 11 mi olarak ölçtü riski olursa ne olur ilk defa geliyor her kontrolumde hep normal gidiyordu