Bilmiyorum kızlar yani nereden nasıl başlasam anlatsam 2 yılımız bitti evlendiğim günden beri hiçbir şekilde kurulmadım evlendikten 4 ay sonra sadece bir tane kimyasal gebelik oldu onun haricinde özel doktorlar devlet hastaneleri falan hiçbir sıkıntı olmadığını söylediler sadece biraz yumurta tembelliği var dediler ilaçlar falan kullandım 5 defa çatlatma iğnesi yaptım çok şükür elhamdülillah eşimle hiçbir sıkıntı yok onun sonuçları temiz hsg filmi çektirmiştim çok şükür hiçbir sıkıntı yok sürekli her ay bir beklenti içerisindeyiz o yüzden artık eşim tüp bebek yapalım hani beklemeyelim dedi önceden kararsızdım ama şimdi ben de artık tam niyetlendim kasımın başı Allah’ın izniyle başlarız ❤️🤲🏻