Minik_49 Cereninci https://mutluresim.com/images/2025/09/11/XRg3ru.jpegbanada bakarmısımız benzıomuuu
ozg_49 Cereninci bende dün öğrendim ilk kez 19 hafta uygulama da ultrason da 19+4 dedi doktor erkek dedi değişme ihtimali olabilir mi acaba sağlıkla gelsin miniklerimiz 😊
deryabedir Bende 14+4 bugün gottim doktora göremedi 2 hafta sonra gel dedi sizce nedir tahmin ediinnnnn
Cereninci deryabedir ben keseden genel olarak anlamıyorum ama yapay zekaya sorun isterseniz o bana erkek demişti 12 haftalıkken
ert123zeytin Yapay zekaya bnde sordum hep erkek diyordu 12 haftada kız dedi doktorum doktor kıza benziyor dedi dedim yanılma olabilir dedi iki gün sonra aynı fotoğraf attim kıza benziyor dedi 🤭