Agustosun 19 adetim adet bittikten sonra bir kere ilişkiye girdik ve yumurtlama dönemime 2 gün vardı ve o ilşkiden sonra gögüs hassasıyetim ve aşırı akıntım var ve bugun test yaptım birinde çok çok hafif silik biri de nagatif sizce biraz daha beklemem gerekiyor mu