Merhabalar daha öncede su fazlalılığı ile ilgili post açmıştım şeker yüklemesi yaptırdım ve şeker çıkmadı doktor genetik hastalıktanda kaynaklı olabiliyor dedi başka doktorada gittim o hiç böyle dememişti su fazlılığı olup da doğum yapan var mı böyle bir şeyle karşılaşan oldumu