Öncelikle hepinize merhabalar. Birsey danismak istiyorum sizlere 2.ayimizi gectik 3.ayimiza dogru ilerliyoruz şuan cok şükür herhangi sorunumuz sıkıntımız yok ancak beni rahatsız eden bir durum var kii oda yorgunluk. Hamilelikten once hem çalışıp hem kostur kostur haril haril ev isi yapan geceleri ertesi gun yemegini hazir eden biriydim. Enerjisi yüksek kıpır kıpırdım. Ancak suan öyle değil sürekli oturmak istiyorum sürekli hic birsey yapmak istemiyorum yemek yapmak sanki benim icin ölüm gibi evi süpürmek silmek sanki bana karsi hayatın zulmü gibi😂. Bu durum normal midir ve gecici midir? Beni aydinlatin lutfen çünkü ben kendimden artık sıkıldım ☹️