mjgnylmz-21 Kkizlar kumsal ve parla arasında cok kaldım sizce hangisi kulaga hoş geliyor birde parla olursa yaninda ikinci isim liva yakışırmı ?
mjgnylmz-21 greybrde 30 haftalik olduk hla karar veremedim isimler cok guzel ama cidden herkes koyuyor bilemedim😆😆
Lalakaplangl mjgnylmz-21 parla çok güzel ama bu sıralar çok fazla duyuyorum. Kumsal çok zarif çok tatlı çok da fazla kullanılmıyor.
mjgnylmz-21 Lalakaplangl iste tam olarak bu yuzden kararszmkumsalida cok duydum ben amaa. İkiside guzel o yuzden karar veremiyorum