Sementa63 Kanama alanı bittikten sonra ne kadar süre progestan fitil kullandınız? 18 haftalığım bi doktor bırak dedi kanama alanı olmadığı için ama başka doktor karnım bazen ağrıyor sertleşiyor diye kullan dedi. Sizler nasıl yaptınız?
seydakayagul Ben de 12. Haftadan sonra bıraktım, bende de kanama alanı vardı doktorum takip ediyordu o geçince bıraktırmıştı.
seydakayagul Sementa63 evet oluyor ara ara ben 30. Haftamdayım uzun süredir ara ara oluyor braxton hicks kasılmaları diyorlar buna normalmiş ağrısız oluyor belli bir süre sonra vücut kendini doğuma hazırlıyormuş