ecemiyy kızlar selam.. çatlamanın üstünden 7 gün geçti dayanamadım test yaptım göğüs hassasiyeti yaşıyorum çok fazla.. böyle bir çizgi çktı sizde görüyor musunuz marka prodoctor
Aaayseeert ecemiyy ben bi bakıyorum var bi bakıyorum yok gibi gözüm şaşı gibi oldu 😂 ama inşallah vardır sağlıcakla büyür 🫶
ecemiyy [silindi] çok aşırı ince sanki böyle varla yok arası gibi aşırı net bakınca gördüm bende görene kadar çok uğraştımm acaba koyulaşırmı yarın yine yapsam
ecemiyy anneci-23 adet günüm ayın 19u ama çatlamadan sonra kasık ağrısı akıntı göğüste şişme yaşadım bi test yapıyım dedim böyle çktı dün ağrılar inmişti ama bugün yine başladı
anneci-23 ecemiyy canım daha 9 gün var bence biraz daha bekle stres yapma 15 16 eylül gibi yaparsın hala aynı şikayetlerin olursa
ecemiyy anneci-23 dayanamadım canım çok merak ettim ama en azından çizgiyi sende gördün dimi tekrar yaparım sonra yine
Aaayseeert ecemiyy evet yap bize de at merak ederizzz 💓 bende daha hamiş değilim Allah bize de bu duyguları yaşatır umarım 🫶
Aaayseeert ecemiyy öyle olsa bile moralini bozma tekrar denersiniz olur Allah ne zaman nasip ederse anca o zaman 🙏❤️