mervepsai Ay bende öyleyim. Önceden öyle değildim. Evdeki halıların hepsini kaldırır balkonda sirkeler asardım. Evi süpürür silerdim dolaplarımı silerdim neredeyse 2 günde 1 dip köşe temizlik yapardım. Şimdi en son 2 hafta önce öyle yaptım. Şu an 14+2yim. İnşallah o enerji gelir bana