Dmlirmak Kızlar Mersin’de olanlar cevap verirse çok sevinirim. Doğum mecbur devlet Hastanesi’nde olacak ama Mersin şehir mi iyi Toros devletmi? Bütçemiz zorda çünkü masraf olsun istemiyorum. Doğum yapanlar yazabilir mi?
umutluanneadayi Dmlirmak şehir hastanesinde doğum yaptım sezeryan oldum zorunlu temizdi sabah ve akşam odalar temizleniyor ebeler ilgiliydi soru. Yaşamadım ben beğendim hatta özel hastane gibi ilgilendiler
Dmlirmak umutluanneadayi acilde suyu gelen kadına bile bağıran doktorlar görünce gerçekten korkuyordum şehir hastanesinden emin değildim ama bu yazın içimi rahatlattı
umutluanneadayi Dmlirmak asistan doktorlar oluyor ama eğer sezeryan olacaksınız talipli olduğunuz doktordan rica edin o yapabilir gün verip
babylove_33 Dmlirmak yani şöyle söylim 2 doğum yaptım orda çok temiz ve ilgililer torosları yeterli bulmuyorum özelde de bir doğum yaptım ama şehir hastanesi başka
Dmlirmak umutluanneadayi belli değil daha şu an normal seyrediyor herşey umarım sezeryan olmam çünkü yanımds duracak kimse yok bana bakacak bi eşim var ikimizde acemiyiz ilk bebek diye Rabbim hayırlısını versin
Dmlirmak tugsemalaca bu yüzden bir kere bile kontrole gidemedim oraya kızlık zamanımda normal bir hastalıktan dolayı bir polikliniğe gitmiştim tuvalete uğradım girmeden leş gibiydi belki değişmiştir dedim ama yok belliki aynı hala