Bugün ikili tarama için gitmiştim ve ne yazık ki bebeğimin 4 gün önce karnımda öldüğünü öğrendim… Yarına yatış verildi, ilaç vereceklermiş düşürcekmişim.
Çok üzgünüm😔 Ama Rabbim böylesini hayırlı görmüş yine buna şükür.
Burada ki bütün Annelerime Duamdır. Rabbim hayırlısıyla sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin.
Rabbim düşmanıma dahi bu acıyı yaşatmasın.