Merhabalar 15. Günlük spinal sezeryanlıyım ameliyat acılarım şükür büyük oranda geçti ama beni ayakta tutmayan yürüyünce ve özellikle geceleri uyutmayan dört beş gündür deli bi mide ağrım vardı o kadar kötü ki iki göğsümün altında sırtıma vuruyordu kaşıntı eklenin de ve enzimlerde yükselince bugün genel cerraha gittim benden abdomen üst olacak şekilde mide karaciğer safra ve pankreasa baktı ultrasonla taş vs yok karaciğer mide her şey olması gerektiği gibi dedi ama kollarım da döküntü ve kaşıntı var üstelik midem hala öküz var gibi acaba ultrasonla yanılma payı var mı safram da taş var mıdır aklımdan atamıyorum ya da daha önce sezeryan için verilen antibiyotik mideyi yordumu ondan mı böyle ama onuda bırakalı dört gün oluyor bide kan sulandırıcı kullanıyordum oda dört gün oldu başına gelen var mı