cnsz7 nerde yaptırdınız bilmiyorum ama genelde zaten hep geç çıkıyor. Bize 10 gün dediler uzadıkça uzadı, yok haftasonu, yok resmi tatil, yok bilmem ne, 3 haftayı buldu. Son günlerde eşim sürekli arıyordu, asla ilgilenmiyorlar, sonucu bize cuma akşamüstü verdiler doktorumuza göstermek için yine pazartesiyi beklemek zorunda kaldık.