Aleynadiyorki Doktora gittiniz mi? İlaç vermedi mi hiç? Nioliyi de doktora sorup kullansanız daha iyi olur. Zararı var mı bilmiyorum ama bende kullanıyorum 32 haftalığım geçen haftalarda falan damlatmıştım, bende de enfeksiyon vardı. Fitil falan da kullandım, niolinin faydası oldu mu bilmiyorum