Merhaba kızlar 9 haftalık gebeyim doktorum haftaya gel fetal dna yapalım dedi. Bir şüphe yok ama yinede her gebemden istiyorum dedi önlem amaçlı ultrasonda herşey belli olmayabiliyor bu yüzden yapalım dedi . Bu sayede cinsiyetide erkenden öğreniyormuşuz sanırım. Sizce yaptırmalı mıyım kafam çok karışık ve ilk gebeliğim bir bilgimde yok