Kalphanem amiin inşallah 🙏 benimkisi tesadüf bi gebelik olunca hiç takip edemedim hiç bişeyi bide ilk gebelik olunca bilgisizim haliyle
5+5 de embriyo görünür kalp atışı başlar diyorlar bende yalnızca kese var dı bebek görünmedi
Kese çapı da 1.48 cm di acaba benim ki de mi geç döllenme oldu