gzeem1 Merhaba Balıkesir edremit körfez hastanesinde dr onur karabuluta takipli olup onunla doğum yapan arkadaşlar var mı acaba bilgi almak istiyorum, hep sezaryen mi yapıyor normal doğum yapan var mı acaba ###
kendinehaskadin gzeem1 merhaba ben Edremit’e taşınalı 2 ay oldu bende 16 haftalık hamileyim bende doktor araştırıyorum. Körfez hastanesi doktorlarına da baktım Onur Bey’in randevusu çabucak doluyor. Siz daha önce körfez hastanesine gittiniz mi muayene ücretleri ne kadar doğum ücreti olarak ne istiyorlar hiç konuştunuz mu? Hangi doktoru önerirsiniz bana da bilgi verir misiniz 🌼
_Uykusuzanne1 Yani çokta önerebileceğim bir doktor değil kaç arkadaşım ona gitti hepsi sonuç olarak cimere şikayetle sonuçlandı tabi yine de siz bilirsiniz
gzeem1 _Uykusuzanne1 neden acaba ben burada hep çok olumlu yorumlar okudum, okuduğum ilk olumsuz yorum sizinki
_Uykusuzanne1 gzeem1 yani siz olumlu şeyler duymuşsunuz ama ben çevremden 4-5 kişiden olumsuz şeyler duydum hatta birine şahit oldum, siz sordunuz bende duyup gördüğümü söyledim. Tercih sizin iyi şeyler duyduysanız devam edebilirsiniz.🌸
_Uykusuzanne1 gzeem1 ya burda size söyleyip korkutmak istemiyorum, ki böyle platformdada güvenip anlatamam insanın başına herşey geliyor. o yüzden söylemedim
gzeem1 _Uykusuzanne1 söyleyip korkutmak istemiyorum diyerek daha çok korkutuyorsunuz aslında. Bir problem varsa söyleseniz keşke ya da hiçbir şey söylemeseydiniz. O doktor çok kötü deyip kenara çekilince doktoru zan altında bırakıyorsunuz keşke sebebini de yazsanız. Veya hiç yazmasaydınız keşke madem böyle yapacaktıysanız
_Uykusuzanne1 gzeem1 tamam madem herkes övüyor tek kötüleyen ben oldum beni kââle almayıp devam edebilirsiniz iyi günler
gzeem1 kendinehaskadin merhaba ben de 26.haftadan sonra onur beye geçiş yaptım yakın zamanda taşındım çünkü. Şimdilik iyi ilerliyoruz, iyi bir doktor istediğim zaman ulaşabiliyorum. Benim sigortam var ücret ödemiyorum bu yüzden muayene ücreti ne kadar bilmiyorum doğum hakkında da bi bilgim yok. Ben sadece normal doğum istiyorum bu soru işareti bende çünkü instagram sayfasında full sezaryen var
gzeem1 kendinehaskadin şuan 31.haftamdayım, her şey yolunda giderse onur beyle devam etmeyi düşünüyorum
gzeem1 kendinehaskadin hayır benim sağlık sigortam var sizin dediğiniz sgk, muayene ücreti 2500 tl demek ki
kendinehaskadin gzeem1 aa şimdi anladım aynen aradım sordum öyle dediler sigorta varsa 2550 dedi hatta yanlış anlamadıysam sizde öyle deyince normal sigorta sandım kusura bakmayın 🤗
elmas10 Kizlar ben agustosta dogum yaptim onur beyde kendisinden çok memnun kaldim hakkinda hep iyi seyler duydugum icin hamile kaldigimi öğrenince hemen ona gittim cok guzel bi hamilelik gecirdim kendisi cok bilgili yaklasimi cok guzel siz sormadan bilgilendiriyor haftasina gore.akliniza takilan bise olursa rahatca sorabiliyorsunuz ben tavsiye ederim cevremdeki arkadaslarimda dogumlarinda onu tercih etti biz bi sorun yasamadik.
Leylabg elmas10 Merhabalar bende Onur beye gitmeyi düşünüyorum acaba istediğinizde ulasabildinizmi yani acil durumlarda