nerm629_ Adetim yarın şimdi ilk idrar değil Yaptım 3 dk içinde çıktı cizgi sizce acile gidip kan versem cikarmiki
Deletedmom_8793 nerm629_ silik çizgili Ben de gördüm Ama sizin de dediğiniz gibi kan testi verseniz daha iyi çünkü en sağlıklı sonucu kan testinde alırsınız Hayırlısı olsun Hakkınızda
safiyeasaf200_ nerm629_ hayırlı olsun canım ikinci çizgi var bence hiç vakit kaybetmeden gidip kan ver
AdaKaranfili nerm629_ var kuzum ya..hayırlı olsun şimdiden. Ben erken gebelik testi yaptım çıkmadı bugün.butun belirtiler vardı halbuki. Çok moralim bozuldu. Bata 3 gün var. Beklesem mi acaba
nerm629_ minikmucizem356_ arti med iki gebeligimide bu testle öğrenmiştim 3 dk içinde belirdi bu cizgi geçen ayda denemiştim ama adetten itibaren degerlendirmistik artimedde cizgi hiç çıkmamıştı days doctor diye bi test yapmıştım yalancı pozitif vermişti inşallah doğrudur yaniltmaz
nerm629_ AdaKaranfili bekle bence canim belki geç dollenmedir kucuk de olabilir bende inşallah adet olmam hüsrana uğramam bu testlerde artık nede olsa güvenilir değil yaa
nerm629_ minikmucizem356_ akşam gitmeyi düşünüyorum 4 ten sonra eşimle birlikte gidicem bakalım haber veririm
Busyusad nerm629_ canım var bence inşallah yanıltmıyordur bence kan ver direk inşallah sağlıkla bebişin seninledir 🙏🏻