İlk bebeğimde elim ayağım oldu. 4-5 ay kadar kullandım bebeğim çok iri değildi. Gece onun üstünde uyuyordu eşimle ortamıza koyabiliyorduk hem bebek yanımızda oluyor hem de yüksek olduğu için ezilme tehlikesi olmuyordu. Uyuturkende bacağıma alıp üstünde minik minik sallıyordum uyuyordu. Gün içinde koyacaksam bebeğim terleyen bir bebekti altına müslin seriyordum. Boyu uzadıkça aparatını aşağı indirdim kademe kademe. Misafirliğe giderken bile yanımda götürdüm. Yani kullanımı bebekten bebeğe değişir tabii ama bence çok kullanışlı oldu. Bana hediye geldi yani bence hamile birine alınabilecek en güzel şey. Şimdi ikinci bebeğimde de inşallah böyle verimli kullanırım.