Kızlar merhaba 28+3 üm damarlarımda daralma var ama onun haricinde tansiyon ödem gibi hiçbir sıkıntım yok perinatoloji takipliyim bebek 2 buçuk hafta kadar göbek ve bacaklardan geride başıda bir hafta geride doktor haftaya gittiğimde doğum düşünebiliriz artık diyo başka doktora gittim sadece damar darlığından böyle gelişim geriliği görmemiştim dedi nedeninide anlamıyolar o biraz daha kalmalı hemen almamalılar dedi böyle bişe yaşayan varmı kilo aldırıcak şeylerde yiyorum ama almıyo doğru düzgün